وظایف اداره دریافت و پرداخت: - وصول درآمدهای دانشگاه از هر قبیل - نگهداری دفتر بانک و ثبت و تنظیم آن - تطبیق صورت حساب های واصله از بانک با دفتر بانک - تهیه لیست های مربوط به کمک های غیر نقدی، عائله مندی و ملبوس کارکنان - صدور چک و حواله نقدی - نگهداری حساب های خاص و خارج از شمول قانون محاسبات عمومی - پرداخت تنخواه گردان، علی الحساب و پیش پرداخت بودجه جاری و طرح های عمرانی - اعمال نظارت بر امور پرداخت های ادارات حسابداری دانشکده های تابعه دانشگاه در مرکز - تنظیم لیست حقوق و مزایای کارکنان - تهیه و تنظیم فهرست هریک از کسورات حقوق و ارسال آن به واحد مربوط - تهیه لیست باز پرداخت وام کارکنان - تنظیم لیست برگشتی های حقوق (کسانی که به عللی حقوق و مزایا دریافت نداشته اند) - تهیه و تنظیم لیست های کارگری و اظهار نامه کسورات حق بیمه کارگری جهت ارائه به سازمان تامین اجتماعی - تنظیم اسناد فوق العاده مزایا و خدمات و سایر هزینه ها - امور مربوط به بازنشستگی از قبیل درخواست وجه رسیدگی به احکام تنظیم لیست و پرداخت های مربوطه |